Nova spajkovacka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 10 16:38:45 CET 2018

[Preposielam:]

---

Dakujem velmi pekne za odpovede, ktore zatial prisli do konfery.
Odpoviem na nich v jednom emaily.

1) problematika low cost spajkovaciek

Mal som moznost si vyskusat aj nejaku low cost spajkovacku a musim
povedat, ze okrem toho, ze som mal asi nejaky pokazeny kus, inak si to
neviem vysvetlit, bud mi horelo uplne vsetko, cin, hrot, rucka alebo
sa cin ani len neroztopil... Celkovo mi aj nesadla do ruky, ale to
clovek pochopi, az ked si to sam vyskusa. Takze po tyzdni skusania a
testovania, chcel som si ju naozaj nechat, som bol velmi rad, ked mi
uznali bez akychkolvek problemov reklamaciu a ja som si odlozil prvych
par euro do obalky s napisom Weller...

2) oprava

Aj nad tymto som chvilu uvazoval, ale je to spravevene velmi
profesionalne a bez servisneho manualu s tym moc neurobim. Navyse je
to pod moje schopnosti, ktore koncia kdesi na 0805-soic8... Jedine
vymenit celu dosku za novu, ale to budem mat na stole skor cely novy
regulator aj s dvojrocnou zarukou. Takze od moznosti opravy som
upustil. A potom ten dizajn ma uz vyse dvadsat rokov, takze asi nebude
moc na dnesne normy a technologie, mam na mysli tie dnesne
bezolovnate.

A.