Nova spajkovacka

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Středa Leden 10 14:00:01 CET 2018

A výkon je OK na nějaké tlustější věci? Já pořád pokukuju po páječce s
vysokofrekvenčním ohřevem, třeba jako
https://www.aliexpress.com/item/220V-120W-BK2000-High-frequency-soldering-
station-Lead-free-solder-station-high-frequency-welder-for-sale/32770380312.
html

ale vadí mi tam ta doprava DHL, protože DHL chce za proclení 550,- korun.

PK
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 10. 1. 2018 13:32:30
Předmět: Re: Nova spajkovacka
"Já jsem si pod stromeček naježil tohle:

https://www.aliexpress.com/item/2017-STC-T12-Digital-Soldering-Iron-Station-
Temperature-Controller-EU-Plug-Temperature-180-450-Degrees-T12/32803295956.
html

Byla to první mikropájka se kterou jsem delší dobu pracoval. před tím
jen s trafopájkou.

A jsem z ní nadšen, neuvěřitelně rychle se nahřeje, když nepájím,
přejde do stanby, velké množství hrotů - spojených s topným tělískem.
Na Alim ji prodávají i jako stavebnici, různí prodejci, takže
předpokládám, že budoucí dostupnost dílů bude dobrá.

Petr