Nabijanie 10 (20) ks NiMH

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Středa Leden 10 11:54:00 CET 2018

Normální kapacita značkových článků je 2-3Ah. Dobrou zkušenost mám (asi 20
ks) s:

https://www.aliexpress.com/item/4pcs-lot-2016-newest-100-Original-18650-ICR
18650-26Fm-2600mAh-Li-ion-3-7v-Battery-18650/32728833809.html u všech jsem
naměřil cca 2700mAh. Chtěl jsem koupit další, ale prodejce tam teď má Can
not deliver to Czech Republic.

Tak jsem objednal tyhle:

https://www.aliexpress.com/item/3-7V-2600mAh-Original-18650-rechargeable-li-
ion-Battery-EAIEP-For-ICR18650-26F-ICR18650-26F/32842234584.html a doufám,
že to budou ty samé.

Baterky vždy poslány Free Shipping Registered, takže se to nikde neztratí a
přijde to jako doporučený dopis.

PK

---------- Původní e-mail ----------