Jaky DAQ?

marian.hubinsky na elso.sk marian.hubinsky na elso.sk
Úterý Leden 9 16:48:59 CET 2018

To SDK nieje problem, pouzival som ho v Lazaruse (bezi nad Free Pascalom),
daju sa pekne pouzit ukazky co su pre Delphi.

--
Marián Hubinský

> Dík za tip, ale obávám se, že to není přesně to po čem toužím. Chtěl
bych mít možnost číst data nějakým velmi jednoduchým způsobem z již
existujícího vlastního programu, který je psaný ve Free Pascalu, tudíž v
něm s nějakým obvyklým SDK asi moc parády neudělám a přepisovat do něčeho
jiného se mi to nechce, protože je to docela velké a hlavně už to (až na
to měření teplot) funguje :-)

https://www.elso.sk/sk/zaznamniky-udajov-daq/picolog-1216-data-logger-with-small-terminal-board-pp547-2127.html