OT: Linux na USB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 9 08:56:43 CET 2018

Tak jsem opět u Linuxu narazil na neprekonatelny problem v základní funkci. On board gbit síťovka se při bootu odmítá slinkovat na 100mbit switch. Když systém naběhne tak staci zadat ifdown, následně přes ethtool nastavit speed na 100 a pak ifup a slinkuje se na 100mbitu bez problemu (a nasosne z dhcp ipv4). Ale na to jak ji to vnutit při bootu jsem neprisel nebo aby se prepla sama coz by bylo lepsi. Zkoušel jsem ty příkazy zadat do rc.local (nepomohlo to) pak upravit /etc/network/interface a na konec dat pre-up ethtool… nebo post-up a taky nic. Přitom Windows s tim problémy nemají. Proste si samy bez zásahu prepnou rychlost při booti a jedou.

Od: Michal Grunt
Odesláno:pondělí 8. ledna 2018 14:11
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: Linux na USB

Děkuji všem za užitečné informace. Našel jsem skripty, které upraví
Ubuntu server LTS pro USB flash (nebo SD...). Tak z nich zkusím
vypreparovat základ a dále upravit k obrazu mému. Ale co jsem na to
předběžně koukal (když odstraním to co nepotřebuju tak tam z nich
skoro nic nezůstane...) tak se tam asi taky moc neřeší nějaké omezení
zápisů a je to jenom prostá úprava už vytvořeného filesystému... No
uvidím až to nabootuju (teď to kopíruju na USB flash).

https://github.com/Cyclenerd/ethereum_nvidia_miner

Michal Grunt