OT O tempora, o mores - was: Nabijanie 10 (20) ks NiMH

Raven raven na wo.cz
Pondělí Leden 8 20:03:19 CET 2018

Sorryjako, ale webove mailove rozhrani zasadne nepouzivam (no dobra, jen
ve vyjimecnych pripadech v robote..., ale tam jsem uz zaplat priroda
mnoho dnu nebyl). Proste jednoduse v Thunderbirdu dam odpovedet a to je
vse. Nebude problem u tebe?
A nepouzivam ani mekceni a dlouhani, z historickych duvodu. Rada lidi s
tim mela v minulosti problem.
Jinak u cestin jsem zamrznul v hluboke totalite, kdyz jsem se rozhodoval
v jakem kodovani budu delat cestinu pro obrazovku i tiskarnu (hral jem
si s ovladaci pro vystup) pro ATARI 800XL (KOI8CZ, Kamenicti a Latin2).
Kdyz uz sem u toho, zvitezilo KOI8 :-), jedine melo trochu logiky.

S pozdravem Raven

P.S. Fejs ani podobne sr***y nepouzivam