Label printer Brother P-touch H105

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Leden 8 16:24:03 CET 2018

Mám typ 1010. Je to fajn, ale štvou mě dvě následující věci:

Klávesnice má písmenka podle abecedy ... oproti QWERT.. zoufale tápu.
Když vyjíždí pásek na konci tisku, aby šel ustřihnout, vyjede ho příliš
(plýtvání)

Používám originální pásky.

Oja