FTDI / papouch , novy oc hw . problem ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Leden 8 15:28:34 CET 2018

Mám tady asi 30, možná 40 ks převodníků ADS-50 a když jsem hledal zda
jsou s nimi nějaké problémy tak jsem
narazil na stránku, kde byly popisovány problémy notesů Lenovo obecně s
převodníky.
Dnes mám málo času a nepodařilo se mi tu stránku zatím najít. Jedu
střídavě na třech PC a mobilu.
Tak to jen tak jako náznak směru.
Více nemohu pomoct.
Jindra Polívka