Re: Napájení jedné bílé LED z Li-Ion

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Leden 8 14:49:21 CET 2018

Děkuji, to vypadá na horkého favorita.

Na dané 3W LED je při 350 mA asi 3,1 V, to by mělo být v pohodě.

Popravdě jsem čekal klasickou destičku s nějakým měničem, nakonec to
zřejmě vyřeší jediná součástka, navíc lineární.

Ještě jednou děkuji.

JMN