Nabijeni 4ks NiMH - maly modul

Pondělí Leden 8 13:24:28 CET 2018

Bude tam proudové omezení dané max. proudem zdroje :-/ Udělal jsem to
dřív s LM317, ten je ale lineární, takže trochu topí. Je to ale
nezničitelný obvod, má vlastní tepelnou pojistku, která vlastně
funguje jako další proudové omezení ;-)

Ty články pořád budou vyndavací a bude možnost je nabít mimo auto v
normální nabíječce.

P.K.