Jaky osciloskop?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 5 22:24:31 CET 2018

 5.1.2018, 22:11:00

S tou snadnosti odemykani, bych byl opatrnejsi. Trochu necekane,
kolegovi v praci pristal na stole DS1074Z Plus. Sice ty zamcene funkce
aktualne k nicemu nepotrebujeme, ale zvedavost nedala a dle prvotniho
pruzkumu, to asi tak snadne nebude.
Docela opruz je, ze je tam jen jedno kroutitko, ktere se prepina mezi
kanaly. Ale v dane cene, neco se samostatnym ovladanim pro kazdy kanam
asi neexistuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz