MCU s LCD driverem

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Pátek Leden 5 20:22:08 CET 2018

Díky za info všem. Rozhodnutí zda řadič nebo větší MCU je spíše o vkusu.
Mě přijde mnohdy jednodušší si to napsat sám než lovit v DS, proč
externí integráč nefunguje. A pak zjistit, že je odpálený.

Mě jede tedy o LCD, protože LEDky moc žerou.

Ještě jeden dotaz - máte spolehlivého dodavatele LCD (ideálně těch 7
segmentovek). Hlavně mi jde o to, aby byl displej dostupný i za pár let.
Hlavně mechanicky, ale vlastně i elektricky a zapojením.

O.