Jaky osciloskop?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 5 17:05:40 CET 2018

Mám teď od firmy, pro kterou něco dělám, půjčený tenhle osciloskop.
https://www.tme.eu/cz/details/dso1062b/prenosne-osciloskopy-skopometry/hantek/
Až překvapivě dobře mi sedl do ruky. Na baterky vydrží jet hodně dlouho,
což se často hodí. Má slušné ovládání (čudlíky pro každý kanál zvlášť,
což považuji
za důležité). Za ty prachy docela zvažuju, že bych si ho koupil sám domů.
Případně nějakou rychlejší verzi, i když mně by asi stačila i tahle.
Když chci něco
rychlého, dekódovat nějaké sběrnice a protokoly atd., tak na to stejně
používám
logický analyzátor.
Dělají i verzi pro měření na vyšším napětí (izolované sondy) atd.

PL