Re: OT Programovatelný manipulátor

Středa Leden 3 08:14:34 CET 2018

Pracuju ve firmě Hahn, jejíž jedna divize je Hahn robotics. Zabývá se
tím kolega, co sedí o patro výš, toho robota jsem viděl i na něj sahal
- je to kolaborativní robot, takže žádné ohrazení není nutné. Pokud mu
někdo vleze do cesty, zastaví se. Prostě ho někam postavíte,
naprogramujete a on pak třeba přemísťuje díly z bodu A do bodu B.
Takže, to, co popisujete, umí:

http://www.hahnrobotics.com/cz/

(Soukromě vám pošlu kontakt na kolegu.)

Pavel Kadečka.