Repase ATX zdroje ( bylo Re: Oprava ATX zdroj )

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Úterý Leden 2 23:32:04 CET 2018

Zdar, když už se pustím do opravy spínaného zdroje (ono se to totiž už mnohdy oproti

„dřívějšku“ moc nevyplatí) tak používám lowESR kondenzátory NIPPON s označením

LXZ, LXY, kupuju je v ECOMu.

Zatím se mi nestalo, že by zdroj přestal po čase fungovat a příčinou byl vadný vyměněný

lowESR NIPPON. (před časem jsem opravoval několik zdrojů denně)

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Tuesday, January 2, 2018 11:19 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Repase ATX zdroje ( bylo Re: Oprava ATX zdroj )

Osobně kvalitní kondíky vůbec neřeším. Stejně je to mnohdy konstrukčně zabité např. kondík nad chladičem. Spousta dnešních zařtízení vydrží akorát záruku i když je tam kondík low esr 105 apod.

Dám tam co je po ruce a řeknu za dva roky zas přijď. Mnohdy to fakt vyjde nastejno. Myslím si, že při rychlosti opravy a viditelnosti poruchy zabývat se vyhledáváním a sháněním kvalitních kondíků je ztráta času.

pg

  _____