Rozvedeni (stavebnice Merkur - nebudte naivni)

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Leden 1 15:55:52 CET 2018

Citát Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:

> Jo, teď už chybí jen takovéto "tak sis ji neměl brát".
>
> P.K.

Mal som hlavne na mysli "To auto si nemal kupovať". :-)

A hlavne som zabudol pridať smajlík. Treba to brať s nadhľadom v
kontexte minulej noci. Fakt si nemyslím, že život je opísateľný
lineárnymi funkciami.
PF2018