Bazar: Holice a PC Zotac

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 28 13:36:26 CET 2018

Tak FullHD by mne ani nenapadlo. Na to to asi fakt není. I když jak jsem psal, tak jsem zaregistroval cca tři verze základní desky a dvě verze chladiče na grafice a je možné, že tam byly použity dvě verze. Otevřu pár mašinek a zkouknu to a možná i některé testnu.
Teď mám ale 10 dní "týden blbec", nabourané auto v servisu, kdy značkový servis MBenz přestal komunikovat, odešlá velká laser tiskárna a další chuťovky. Bude líp. Musí.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Martin Hanek
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Wednesday, February 28, 2018 12:47 PM
  Subject: Re: Bazar: Holice a PC Zotac

  Já netvrdil, že nejede. Psal jsem že FullHD video v MKV ani YT se seká a nepřehraje. Na několika distribucích a s několika prohlížeči.
  Poukazoval jsem jen na to, že na Win10 je to o mnoho lepší. Vím co jsem si koupil, že to není žádný trhač asfaltu, ale problémy vidím v softwaru, využití HW dekódování a ovladačů grafiky.