Bazar: Holice a PC Zotac

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 27 21:12:45 CET 2018

… Win jen holé sežraly přes 20GB …

Spustte disk cleaner. I když to ted vypadá jako rada pro jiny typ konference tak ono to hlavně trochu prohrabne windows update databázi a db ovladacu coz jiným způsobem nelze a samo se to nedela (po prvním kroku ještě kliknout na tl. Vyčistit systemove soubory). Pak je ještě moznost stáhnout utilitu, která se trochu porochni ve windows/installer (jmenuje se to patch něco, presne si namatuji, Google to najde) čímž se taky trochu ziska (na vlastní riziko). Pak je dost často zrout místa na disku windows/winsxs, ale na ten jsem ještě nevyzrál… A hlavně doinstalovat všechny aktualizace, jinak (v defaultnim nastaveni) zustavaji na disku připravené k instalaci a zabírají místo (po doinstalaci spustit znovu disk cleaner a ten po nich trochu uklidi). No snad tim nejake místo získáte.

Od: Tomáš Vymětal
Odesláno:úterý 27. února 2018 20:49
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: Bazar: Holice a PC Zotac

Hmm, když o tom přemýšlím, s tím bootem jsem měl podobné problémy, ale
mezi instalací a nasazením pár týdnů uběhlo, takže jsem zapomněl. Zkusím
další porty a uvidím.

Jinak u mě je to Win7. Dost mě překvapilo, jak to šlape, na druhou
stranu ty Win jen holé sežraly přes 20GB, takže s tím 60GB SSD je to tak
na hranici.

T.