Bazar: Holice a PC Zotac

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 27 15:32:52 CET 2018

Když jsem před x lety testoval malý počítač s CPU Atom D525 (nemá to i
tohle PC?) a zkoušel jsem právě HD videa na Linuxu a na Windows tak z
toho Windows vyšly daleko lépe. Už jenom ta "jebačka" s ovladači
(VDPAU) pod Linuxem, kompilování FFmpeg, aby uměl VDPAU využít a
následně to uměl přehrát s HW akcelerací i VLC (ten se musel snad taky
kompilovat)... Děs. I tak to bylo na Windows 7 mírně rychlejší a v
podstatě bez práce (té přidané hodnoty do Linuxu)... Tak možná zkusit
i Windows. I když po přečtení příspěvků to vlastně pan Martin Hanek
potvrzuje.