PIC18F2xK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 27 14:47:41 CET 2018

Ten posledni bod jsem vztahoval pouze na MCU.\

Jen abysme si rozumeli...ja v podstate nemam zadnej validni argument proc
PIC pouzivat z hlediska toho kdybych mel nekomu novemu neco doporucit.

pro me je to v podstate jen otazka o vynalozene energii na to co potrebuji
udelat a to co by mi to prineslo...muselo by to byt neco fakt
prinosneho...z toho pohledu jedine co me posledni dobou zaujalo jak jsem
psal je to ESP, protoze konektivita do LAN je pro mne velmi zajimava.

RV