Bazar: Holice a PC Zotac

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Únor 27 14:00:48 CET 2018

Firefox verze 54 a výše (jede na jiném, mělo výrazně méně žravém jádře). Nebývá standarně v distribucích (tedy dnes asi v
novějších možná i ano). Zkoušel jste i jiné prohlížeč? Oblikátní chromium, epiphany, konqueror? Je jich dost. Vynechal
jsem ty jednodušší.

Zkoušel jste místo vlc třeba mpv? Má to i grafický frondend, ale nevzpomínám si, jak se jmenuje.
Kdysi mě pomohlo změnit výstupní grafické zařízení (parametr --vo)

Nezkoušel jsem, jen návrh, pokud si s tím chcete více hrát.