Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 27 13:32:15 CET 2018

No, aby som Vas citoval (napokon je to este stale v neodmazanej casti):

> jen by mě zajímala motivace vývojářů

co mne znie ako "vyvojarov mcu" a nie "bastlicov".

Rovnako v povodnom dotaze pana kolegu Buchtu bolo:

> Nemyslim to jako rypani, ale maji tyto ruzne MCU jeste nejakou
> perspektivu

co mi tiez neznie ako "mali by sa bastlici drzat XXX" ale skor ako "preco
to vyrobcovia este vyrabaju".

Uprimne povedane, riesit, ze co pouzivaju bastlici, mi pripada ako uplne
zbytocne mlatenie prazdnej slamy. Predsa nech si pouzivaju to, co ich bavi.

wek