PIC18F2xK42

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Únor 27 12:58:10 CET 2018

Ja som si pred par rokmi kupil licenciu na C kompiler (verzia 6.x),
nekomercnu plnu verziu. Ked som predtym totiz skusal, ktory kompiler
budem pouzivat, velmi sa mi pacil kod, ktory boostC generuje. S XC8
neviem porovnat, mam ho nainstalovany, ale nepouzivam. Float premenne a
operacie funguju normalne, len sa pri linkovani prihodi kniznica, inac
kompiler s tym nema problemy, aj ked dokumentacia okolo float je este z
doby, ked to asi bolo v kompilatore vcelku nove, lebo zapisy vyzeraju
dost divoko. Konstanty vo flash su urobene tak ako sa to len na PIC da,
treba mysliet na obmedzenia indexovania a viacrozmerne polia a podobne
veci sa nedaju. Takze, na PIC16 je to vyborny kompilator, na PIC18 su
asi aj lepsie moznosti, ale zatial sa mi podarilo dosiahnut tymto
kompilatorom vsetko, co som potreboval... Navyse teraz robia novu verziu
kompilatora "chameleon" a ten by mal riesit vacsinu obmedzeni stareho
"boostC", ale myslim ze dnes sa uz fakt da rozhodnut skor pre inu
architekturu ako PIC16 alebo PIC18, co sa kompilatorov tyka...

Jaro