PIC18F2xK42

Úterý Únor 27 11:32:14 CET 2018

Nemyslim to jako rypani, ale maji tyto ruzne MCU jeste nejakou
perspektivu kdyz vhodny ARM se uz da vybrat prakticky na jakoukoli
aplikaci, mraky prekladacu a vyvojovych prostredi z toho spousta
zadarmo, dokumentace, knihovny, priklady, projekty, konfiguratory...
vsude a ve velkem a vesmes zdarma...
Mozna jeste do nejakych specialnich zarizeni ve vagonovem mnozstvi nebo
pokud maji neco uplne specialniho na sobe (ale nenapada me nic co by to
mohlo byt).
Pochopil bych nejake udrzovani soucasne osvedcene produkce ale nejake
inovace ktere jak je videt prinaseji uzivatelum znacne problemy, no nevim.