TESLA TTL

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 27 11:06:36 CET 2018

Jasně. Někdy v létě jsem se zařadil na pořadník pro získání PCB na
počítač "MK14 Science of Cambridge". Pak jsem na to úplně zapomněl a
začal se zajímat o SBC V2 se Z80 (jak jsem se tu nedávno ptal na EPROM
27Cxxx). A před pár dny mi přišel email, že jsou desky k dispozici.
Takže teď mám rozdělané dvě "starší" věci... Jedná se to tento
projekt:

http://www.8bity.cz/replika-mk14/jak-jsem-stavel-science-of-cambridge-sinclair-mk14/

Je to replika, takže předpokládám, že součástková základna byla v době
1977 kdy se to začalo prodávat k dispozici. A chtěl jsem to pojmout v
duchu TESLA tedy alespoň ty TTL obvody (což jsem ovšem netušil, že na
konec nebude z TESLA v podstatě nic).

MG