Bazar: Holice a PC Zotac

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Únor 27 07:11:54 CET 2018

provozuji  win7 a bezdrat set klavesnice + mys logitech. do biosu ok, usinani taky ok, na  usb 2.0.
cudlik "ON" mam ale cervenej, kdyz to usne,  nebo zadnej, kdyz to jede.
trochu jsem se s biosem taky nablbnul, nez mi fungovala kombinace, pokud je sdkarta, tak boot z ni , jinak hdd ..
usb 3.0 je tam nejakej "navic" , ale nakonec po nainstalovani obladacu jede. ten ssd disk je rychlosti jak rotacak,
ale porad dobry.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Vymětal
Sent: Monday, February 26, 2018 7:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Bazar: Holice a PC Zotac

Nazdar pánové,

našel by se někdo se Zotacem od Jindry, co by mě nakopl?

Mám problémy s USB porty .. po startu mi přijde, že napájení zůstává dlouho offline a než naběhne klávesnice, čas dostat se do biosu je pryč.
Dostat se tam dá jen po restartu. Možná je problém i v samotné klávesnici, že jí trvá, než nažhaví.

Hlavní problém je nicméně hibernace/uspání systému, kdy se portům odpojí napájení taky a power button zůstává zelený. Nahodit systém pak jde jen tak, že odpojím kabel, připojím a nosrmálně nastartuju.

V BIOSu jsem nějakou možnost, co by dávala smysl nenašel. Nemáte nějaké nápady?

T.