Re: PIC16 a sériový port

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Únor 26 17:43:59 CET 2018

OK, pokud bych připustil upgrade, tak půjdu cestou PIC16F15323.

Tam jsem pochopil je PPS, takže mohu nastavit TxD na "žádný" reálný pin
a tím to bude dělat to co chci.
(tedy v žádném z registrů RxyPPS nebude hodnota 0x0F)

To mne přivádí na otázku - je legitimní hodnota RxyPPS = 00 ??
V datasheetu o tom nic nepíšou, ale tak trochu bych očekával, že to je
hodnota pro prosté GPIO.