Re: OT: Připojení SMB disku k Windows.

Pondělí Únor 26 17:35:30 CET 2018

1. Při připojování na ten server uvádějte konto včetně té vzdálené domény, pak se
bude chápat jako jiný uživatel i když to jsou stejná písmenka. Naopak když se doména
neuvede, tak by se tam mohl dostat název lokální domény, tj. toho počítače, v tom
případě by pochopitelně přihlášení neprošlo a mohlo by se to projevovat Vámi
zmíněným způsobem (ale to by už myslím ve W7 a novějších němělo nastávat, už si to
moc nepamatuju)
2. Ohledně zapamatování si se mi víc osvědčilo předem uložit přihlašovací údaje do
Credential Manager (Česky snad správce pověření? nevím) - občas se při tom zadávání
"za letu" nezapamatovaly i přes zaškrtnutý checkbox, že se zapamatovat mají.

D.O.