PIC18F2xK42

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Pondělí Únor 26 17:23:14 CET 2018

Zkoušel jsem v poslední verzi MCC v4.35+PIC18 library v1.65.1 naklikat
UART2 pro PIC18F26K42 (port RC6 pro TX, RC7 pro RX).
Mám dva postřehy:
1. MCC stále natvrdo požadoval pro CTS přiřadit pin (defaultně RB6), i
když U2CON2.FLO=0 tj. FlowControl je OFF.
2. Je zvláštní, že pro PIC32 se pro "UART bez přerušení" generuje makro
UART2_DataReady, který indikuje dostupnost znaku v FIFO bufferu, ale u
K42 makro chybí.

Asi dělám něco špatně, kdyby to byla chybka v MCC, na MCHP fóru by se o
tom psalo.
Jsem zvědavý, jestli se to panu Vičkovi podaří rozlousknout.
Držím palce.