PIC18F2xK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 26 11:32:54 CET 2018

Ted jsem se jeste dival a nemam ho nastaveny v kodu nijak takze by mel byt
dle POR tedy 0b10111 coz by melo odpovidat vyvodu RC7.

Zkusim si ho pro jistotu jeste vypsat...pres chodici Tx. ;-) Nebo to
odladit v debug rezimu.

Deska je propiskana od nohy MCU v patici az na pinheader. Ale muzu tam
samozrejme zkusit osadit puvodni starsi radu...

RV