PIC18F2xK42

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 26 10:19:30 CET 2018

[preposielam]

Dobre rano p.Vicek,

ja s tymto novym typom este aktivne nerobim, som len v stadiu
listovania datasheetu a rozhodovania sa, ci ano alebo nie. U mna je
zatial len otazka ci ma zmysel pouzivat xc8-free + K42 / 128kB versus
picc-pro F1938 / 28kB... Ak by mal ADC v K42 diferencialne vstupy, tak
by som nevahal, takto je to pre mna na zvazenie. Mam totiz rozrobene
jedno moje bastlenie (hw-listovnici videli a zdokumentovali) a to by
som uz rad dokoncil na type mcu, ktory ovladam a viem s nim bez
problemov robit.

V kazom pripade skuste najprv rozchodit samotny UART a polling v
software, potom by som pridal uart + interupty a az na koniec
uart+dma+int. V tom datasheete su tusim aj cele fragmenty kodu a
c-kove sekvencie ako sa co nastavuje. A zatial mam pocit, ze jedina
nestandartna vec, je ten interrupt controller. Ale ten by mohol v
zakladnom rezime fungovat ako na ostatnych typoch. Ale pozrite si to
radsej v manuali.

---

Zdar,

nemohl byste mi nekdo poslat konfiguraci registru tak, aby to bylo
schopne prijimat a vysilat na USART1...Rx na RC7 a Tx na RC6.

Docilil jsem toho, ze to vysila tak jak jsem zvyklej, ale cokoli tam
poslu tak zmizi v cerny dire.

Nez zacnu pitvat ASM z prekladace tak bych docela rad vedel zda tam
nemam nejakou principialni botu v nastaveni tech vsech vopicaren.

Dalsi vec je, ze tahle rada je poprve v kompileru podporovana a tak jen
doufam, ze tam nemaji nejakou botu.

RV