FRAM zapomina data

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Únor 26 09:42:03 CET 2018

Zdravím,

zkuste vyhodit z programu všechna místa, kde se do paměti zapisuje. Na
zkoušku.

Takhle jsem si jednou poradil s podobnou záhadou... při špatném náběhu
napájení tam procesor asi skočil, něco začal, pak se zase resetoval.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com