remienky do AIWA AD-F810

Neděle Únor 25 21:10:07 CET 2018

Nevim, jestli to bude ono, ale:

ve foru http://stereo2go.com/forums/threads/aiwa-ad-f810-rebelt.2232/ odkazujou
service manual https://elektrotanya.com/aiwa_ad-f810_sm.pdf/download.html kde na
str. 21 a 22 jsou dva reminky, A a B s cisly 86-574-221-010 a 87-507-247-110. ten
prvni se da nalezt v prevodniku http://www.russellind.com/prbline/xref/aiwa.htm jako
FRW9.2 a hledanim tohoto jsem nasel
http://www.bentronics.com/frw-series-c-1032_1033_1040/frw92-flat-rubber-belt-92-ic-16
-cs-02-wall-thickness-p-8925.html a tam se pise
Inside Circumferance: 9.2"
Cross Section: 0.16"
Wall Thickness: 0.02"
tedy 9.2" delka, 0.16" sirka a 0.02" tloustka

Ten druhy jsem ale uz bohuzel nenasel, cislo dilu v Googlu dava jediny odkaz, kde se
jen uvadi, ze to je ten reminek. Tak snad pomuze aspon ten prvni.

D.O.