FRAM zapomina data

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Neděle Únor 25 19:02:34 CET 2018

WDT, BOR - nemuze to byt tim? Procesor se rozbehne, zacne zapisovat, ale
v tu chvili probehne reset, takze data nejsou cela...

Mozna by to chtelo mit data zapsana s nejakym kontrolnim mechanismem ve
vice kopiich - mozna jeste lepe po mensich blocich a na ruznych adresach
(tj. vzajemny posun by nebyl ekvidinstantni...) - a z nich pak skladat
celkova data? Porovnat kontrolni soucty a data a pokud se na dvou
mistech shoduji, tak dany blok je pouzitelny?

Hynek Sladky