OT: umyvacka nemina lestidlo

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Únor 25 14:02:53 CET 2018

Tak bol tam jeden elektromagnet, vyzeralo to byt OK. Az na zanesenu
nadrzku, do tej sa ale nemam ako dostat a nezdal sa mi pliesok, co
dvihal nejaky piest. Ako keby to bolo priohnute, cize piest sa skoro
nehybal. Tak som ho priohol do rovna. Uvidime, co to spravi.

Obrazok: https://imgur.com/a/cy4bM

Vdaka za nazory a komentare.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.