Rozdvojka mikro USB

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 25 13:20:04 CET 2018

 25.2.2018, 13:10:58

Tyhle veci, jsou delane aby hezky vypadaly, ne aby se s nimi dobre
pracovalo (proto napr. display lesklel jak psi kulky).
No a veskere datove prenosy, samozrejme, bezdratove.
Ze  nejste zase tak moc exot a ze vyse zmineny koncept, neni zase tak
moc zivotaschopny, dokazuji objemy prodeju techto placek, ktere nikdy
nedosahly vysnenych hodnot a v soucastnosti spise klesaji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz