Rozdvojka mikro USB

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Únor 25 11:06:12 CET 2018

Dakujem, za upresnenie. Ako som pisal skor, zjednodusil so to, lebo mi prax
hovori nieco ine. Niekomu to asi funguje, ale aj na novsich tabletoch som
sa vlastne vobec nestretol s pripadom, ze by to fungovalo (a pravda
nebastlil som podla normy, ale pouzival Y kable). Nakoniec, aj kolega
Poucha pisal o vlastnej skusenosti. Generalizovanie nie je spravny pristup,
ale aspon clovek nie je sklamany ;)

Slavo T.