Rozdvojka mikro USB

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Únor 24 14:41:19 CET 2018

No si prvy, o kom pocujem, ze ma k tabletu pripojeny externy USB HDD ;)
Realita je podla mna taka, ze 99,9% tabletov nemalo na USB port okrem
nabijacky nikdy nic ine pripojene. To, ze v tejto konfere je ten pomer
mozno opacny, to pri stovkach milionov tabletov na tom nic nezmeni.
Statistika je svina.

Slavo T.