Rozdvojka mikro USB

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Únor 24 14:26:06 CET 2018

Zdravim,
hmm, a jeke % lidi podle vas ma potrebu do toho USB pripojit neco jineho?
Podle mne neni velke. A jake % z nich potrebuje u toho i nabijet? Podle mne
zanedbatelne. Opravdu si myslite, ze to opodstatni zvyseni ceny? Vyrobce si
rekl, ze mu to za to zvyseni ceny nestoji a ja osobne si to myslim taky.
Pokud mate opacny nazor = hura, nasel jste diru na trhu a s chuti do toho.
Marek