Rozdvojka mikro USB

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Únor 24 14:08:11 CET 2018

Zdravim,

ano, je to vlastnost. Nechce sa mi teraz hladat presne znenie v norme, ale
pokial je zariadenie ako "host", tak ono poskytuje napajanie pripojenym
zariadeniam. Pokial je ako "device", tak si z Vbus moze brat stavu.
No a vsetko zalezi na tom, ako vyrobca zariadenia dodrzuje normu a
interneho zapojenia. Ak tam je pripojeny USB HUB, tak zariadenie pripoji na
Vbus 5V, aby mohol HUB pracovat.
Ak dal vyrobca na tablet iba jeden USB port (co je asi 99% pripadov), tak
ho nezaujima ako sa bude tablet napajat v pripade pripojeneho zariadenia,
ale on usetril aspon jeden USB konektor.

Slavo T.