OT: Posta chce 700 jen za procleni?

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pátek Únor 23 17:54:55 CET 2018

Já si obvykle nechávám posílat soukromé zásilky na adresu firmy. Protože
tam to dostanu do ruky (firemní schránky) a nemusím pro každý malý
baliček / tlustší obálku na poštu, jako to bývalo, když jsem si to
nechával posílat na soukromou adresu. Na obálce je tedy moje jména a pak
pochopitelně plná adresa firmy.

Nemůže tak náhodu nastat situace, kdy mi takhle na nějaký balíček z Číny
také pošta udělá JCD za 700,- s tím, že "vždyť je to na firmu"?

PS: zatím nikdy nic. Když to ale čtu, začínám mít obavy.

Martin M.