FLASH SPI - opakovane programovani

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 19:33:49 CET 2018

Nedávno jsem to taky řešil a pochopil jsem to (možná špatně) tak, že
smazat musím celý blok, ale zapisovat (tedy "nulovat") můžu pak i jediný
bit. Jen se do toho plete nějaká jednotka CRC, která v některém
datasheetu vůbec není zmíněna, v jiném je zmínka, že je dobré zapisovat
po 16. bytech, aby se korektně využívala. Přitom na pouzdře toho švába
je šifra, která neodpovídá vůbec žádnému datasheetu, který jsem na webu
Spansion našel. To je pak těžké. Ale je mi to celkem fuk, nějak to
funguje a raketu to řídit nebude.

Mrazík