OLED SSD1306 a boj s C (dotaz na cčkaře)

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 14:08:53 CET 2018

Ahoj,

na svém RPI chci využívat tuto binárku, abych mohl snadno vypisovat
(posouvat atd.) řádky na displej z cmd.
https://github.com/nopnop2002/ssd1306_rpi

Dost mi vadilo, že si to vytváří nějaký conf soubor, který zbytečně zatěžuje
SD.
Přišlo mi i zbytečné to tam nechávat a třeba redirektit někam na tmpfs.
Prostě jsem asi úplně nepochopil význam toho souboru, protože po odstranění
všech fopen r/w, mi displej přestal cokoli zobrazovat.
Přeloženo v pořádku, nic nepadá. Bohužel nejsem cčkař.
Dokázal by mi někdo poradit, v čem je pes zakopán?
Já to pochopil tak, že ten dočasný soubor se čte pouze při spuštění, tj.
slouží pro obnovení zobrazení posledních "dat".

PS: Asi nejlépe by bylo nahrát můj upravený kód do nějého online diff, ale
nenašel jsem žádný vhodný (pro lepší čitelnost jsem jej v prvním kroku
prohnal indent).
Děkuji.

Milan