Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 13:27:28 CET 2018

Jasně, to jo.
Ale použití nějakého toho ošizeného "jakože USB/RS232" by mělo
výhodu, že kdyby se dovnitř dal nacpat ten převodník, tak by to pak
bylo mechanicky jako kompaktní výrobek, včetně konektoru Canon9.
Jen je tam problém s polaritou signálů.
Takže tam ještě strčit něco jako 74HC04 v nějakém malém pouzdře.
Rozebral jsem teď jeden ten převodník a ono by se to tam nakonec
snad opravdu vešlo.

Při použití převodníku USB/TTL serial + modulu s MAX3232 by to
znamenalo řešit nějakou krabičku.

Pak je ještě jedna možnost. Třeba ten CH340 má na to pin, kterým
se přepíná, jestli se mají linky negovat (a pak fungovat jako ošizené
RS232) nebo ne. Takže kdyby tam nebyl asfaltový flek ale obvod
v nějakém pouzdře, tak by se ta negace mohla dát vypnout.

PL