Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 12:20:59 CET 2018

Teď mě napadla ještě další komplikace: ty "moderní" čínské převodníky
obsahují invertory, takže když jste je připojil přes tu destičku s MAX3232,
tak jste měl na výstupu opačné úrovně, ne?
Nebo jste to nějak ještě otáčel?

PL