Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 11:52:46 CET 2018

Díky, to je zajímavý model. To jsem u Aliho neviděl.
Škoda, že nemají vytaženou ještě aspoň 1 vstupní a 1 výstupní linku.
Já právě potřebuju aspoň tu 1 výstupní, je to pro připojení zařízení,
které se z té handshake linky napájí. A jen těch obligátních 5V na
"moderních" převodnících tomu nestačí.

Díval jsem se i u dalších prodejců, ale nikdo to tam nemá otevřené.
Kdyby tam byl skutečně MAX232 v normálním pouzdře, tak by
se ty 2 dráty daly případně vytáhnout ven a dát tam širší svorkovnici.
Ale bojím se, že tam bude jen oblíbený asfaltový flek.

Každopádně díky.
PL