Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 22 11:38:44 CET 2018

Vid dnes ,
Pozical som si notasa aby som pripravil vzorky na prezentaciu
Dal som si na to hodinu. Zapol ho a uvidel: Installing updates, do not restart ...
A potom: Installing 3378 of 69563. Samozrejme som to za hodinu nestihol
Nuz tato agresia zo strany $MS proste nema konca
Takze po hlave by som tresol najradsej niekoho z nich :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, February 22, 2018 10:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Ten hlupy soundblaster nie je class, ale ma vlastne ovladace.

Ak ho vytiahnete, a pride apdejt windowsov, tak Vam pri kazdom reboote bude vyskakovat errorove okno typu "neviem najst SBxxxx.dll", az kym ho tam znova nezastrcite.

Vobec by ma neprekvapilo, kebyze aj Vase problemy boli nasledkom nejakej predchadzajucej kombinacii niecoho (nainstalovania/spustenia aplikacii
atd.) a apdejtov.

Moj nazor je, ze ktokolvek povie, ze automaticke apdejty cohokolvek su dobry napad, treba mu okamzite tresnut klavesnicou po tvari, ale silno, aby sa pustila krv, a aby si to zapamatal.

wek