PIC18F2xK42

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 21 17:06:25 CET 2018

[Preposielam]

No ved to je ono... Niektore casovace s PWM -> pristup cez DMA,
prerusenia cez INTerrupt controler a nakoniec ADC zavesene na DMA...
Si precitajte tieto kapitoly v manuale.

Tento typ je podla mna nieco medzi ATXmega a STM32 a podla toho treba
navrhnut cely software aj hardware. Z origo PIC18 zostal snad len
core, inak je v tomto type vsetko urobene podla trendu poslednych
rokov...

---

Ne. Ja potrebuju v podstate jen preruseni od casovace, 4x AD, 2x PWM a
jeden obousmerne obsluhovany usart a jeden jen smerem ven - nic specialniho
- jo jeste bych rad vyuzil ten interni oscilator 64MHz

Ten DS ma pres 800 stran - driv jsem sednul a nastudoval periferii a jelo
to...ted mi to tak nepripada a skoro se bojim, ze to budu muset nacist
cely. :-(

RV