PIC18F2xK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Únor 21 12:32:06 CET 2018

No ted jde o to jak... Zatim to bylo vzdy tak, ze MCU s maximalnim
Fosc=64MHz mely defacto 16MIPS prijde mi, ze by to byl strasny vykonovy
rozdil pokud by to skocilo na 32MIPS nedejboze 64.

Mam pustenej ten Code Configurator, ale narazil jsem hned na zacatku, kdyz
jsem chtel nakonfigurovat preruseni od TMR1 anzto nejak netusim co se bere
jako system clock - a to co mi to ukazuje za casy se nejak nemuzu dopocitat
rucne.

RV