PIC18F2xK42

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Středa Únor 21 12:18:03 CET 2018

Teoreticky máte pravdu, nakonfigurovat 64MHz jde.
Prakticky to ale nepoběží, protože hned na první stránce DS je v sekci
Operating speed: minimum 62,5 ns instruction cycle, což odpovídá 32MHz.
Podobná situace jako u PIC32MM, podle DS výrobce garantuje 24MHz,
nakonfigurovat jde víc, ale stabilita je bez garance.